Sportcoördinator

Het is altijd een hele klus om alles rond de sporttoernooien goed te regelen. We zijn blij dat we een sportcoordinator hebben die alles in goede banen leidt. De sportcoordinator is Meester Rob.

De sportcoordinator zorgt ervoor dat er in de nieuwsbrief een stukje komt te staan over het volgende sporttoernooi. Je kunt je dan inschrijven via de website.

Wij willen aan u als ouder vragen dit samen met uw kind goed te plannen, in uw agenda te noteren en er rekening mee te houden dat iedereen die zich opgeeft ook écht verwacht wordt!! Je team rekent op je en het feit dat je aanwezig bent heeft ook alles te maken met sportiviteit. Als er iets tussenkomt waardoor je niet kunt, probeer dan iemand anders te regelen die in jouw plek mee kan doen. Zo kunnen de andere kinderen uit je team toch sporten.

De sportcoordinator doet zijn uiterste best om zoveel mogelijk kinderen uit dezelfde groepen bij elkaar in te delen. Echter…dit zal niet altijd mogelijk zijn!

Bij de individuele sporten schaken, klimmen en tennis zijn de ouders zelf verantwoordelijk voor de opvang en begeleiding van hun eigen kinderen.

De sportcoordinator regelt alle organisatorische zaken rondom de toernooien, maar voor wat betreft één ding doen we toch een dringend beroep op u: We laten geen teams meedoen zonder dat daar begeleiding bij is, dus draag uw sportieve steentje bij en geef u op als begeleid(st)er!!

Het kost misschien wel wat tijd, maar het begeleiden van een team levert ook voor u veel plezier op! Het is overigens niet noodzakelijk dat u bekend bent met de spelregels. U verzamelt het team op locatie en begeleidt de kinderen tijdens het toernooi.

Voor vragen e.d. zal er tijdens elk toernooi iemand van Dordt Sport als aanspreekpunt aanwezig zijn.