BSO

BSO De Belhamels

Bij SDK kinderopvang staat het plezier van kinderen op nummer één! Ieder kind heeft van nature de drang om zich spelenderwijs te ontwikkelen en daarom bieden wij hen een kansrijke speelomgeving.

De Belhamels ligt in de Dordrechtse wijk Dubbeldam en zit gevestigd in de Julianaschool. De locatie heeft een huiselijke en warme sfeer. De pedagogisch medewerkers halen de jongste kinderen op in de klas en de oudere kinderen komen zelf naar het lokaal. Dit kan op een veilige manier omdat de BSO naast het klaslokaal gevestigd is. Om het gebouw zijn veel plekken waar de kinderen lekker kunnen spelen, uitwaaien en voetballen.

We werken met ons eigen ontwikkelde programma ‘BSO in Bloei’. Aan de hand van wisselende thema’s organiseren we iedere dag uitdagende activiteiten en workshops. Rappen met een echte rapper, dieren verzorgen op de boerderij of als een echte bakker de keuken in. Volop uitproberen en ontdekken waar jouw talenten en interesses liggen. Kinderen denken mee en organiseren ook zelf activiteiten. Het is tenslotte hun BSO. We werken met thema’s en acht spelgebieden voor een zo rijk mogelijk aanbod.

Tijdens de schoolvakanties zijn kinderen de hele dag welkom bij onze vakantieopvang. We organiseren dan nóg meer verschillende activiteiten, workshops en we maken super toffe uitstapjes. Zo brengen we bezoekjes aan bijvoorbeeld de zorgboerderij, gaan we swingen bij Big Rivers, trekken we de natuur in, bekijken we reptielen van dichtbij of bezoeken we de chocolaterie om te leren waar chocolade vandaan komt. Het is tenslotte vakantie!

Nieuwsgierig? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende rondleiding!

SDK kinderopvang
Noorderkroonstraat 164