Overblijf/lunchlokaal

Tussen de middag overblijven is op onze school mogelijk op alle dagen (behalve woensdag) van 12.00 – 13.15 uur. Voor groep 1 t/m 4 niet op vrijdag omdat zij ’s middags vrij zijn.

Het overblijven wordt bij ons op school geregeld door Lunchlokaal (een samenwerkingsverband tussen school en SDK-kinderopvang). De kinderen blijven tussen de middag op school waar zij rustig hun meegebrachte boterham kunnen eten. Hierbij wordt water of limonade geschonken. Als u wilt dat uw kind iets anders drinkt kunt u zelf iets anders aan uw kind meegeven. Na het eten gaan de kinderen lekker binnen of buiten spelen.

Voor het overblijven zijn de volgende tarieven per kind van toepassing:

• € 2,50 per keer als u de overblijf heeft aangemeld
  • € 5,- per keer als u de overblijf niet heeft aangemeld

Het (kosteloos) registreren voor de overblijf gaat via internet. Als u uw kind heeft geregistreerd, kunt online aangeven wanneer u gebruik wilt maken van de overblijf van LunchLokaal. U kunt losse en vaste overblijfdagen opgeven en afmelden. Daarnaast geeft u ook uw contactgegevens door via de website www.lunchlokaal.nl.

Na uw registratie duurt het ongeveer een week voordat u het systeem helemaal kunt gaan gebruiken en de overblijfdagen kunt opgeven.

Door gebruik te maken van de website, kunnen de overblijfkrachten meer tijd besteden aan uw kind(eren) en minder aan de administratie. Daarnaast is er beter zicht op het aantal aanwezige kinderen en kunnen zij daarop het aantal overblijfkrachten beter afstemmen.

Via de website kunt u een overblijfdag(en), tot 1 dag van te voren (23:59 u), aan- of afmelden. Na afloop van iedere maand ontvangt u per e-mail een factuur van de overblijf. Uw bijdrage incasseert LunchLokaal na ongeveer 14 dagen via automatische incasso.

Het is voor hen van groot belang, dat zij beschikken over de juiste kindgegevens. Uw kind kan daarom alleen gebruik maken van de overblijf als hij of zij is geregistreerd op de website van het LunchLokaal.

Voor vragen en opmerkingen over het overblijven, kunt u contact opnemen met één van de overblijfcoördinatoren. Hieronder vindt u informatie over hun beschikbaarheid en hun contactgegevens.

Jolanda is op dinsdag en donderdag het aanspreekpunt voor het lunchlokaal en is bereikbaar via:

Trudy is op maandag en vrijdag het aan aanspreekpunt voor het lunchlokaal en is bereikbaar via:
Vragen of opmerkingen over het administratiesysteem kunt u mailen naar administratie@lunchlokaal.nl. Via dit mailadres zijn Jolanda en Trudy beide bereikbaar. Hier kunt u ook aangeven als aan- of afmelden onverhoopt niet lukt. Zij kunnen het dan voor u oplossen.