Gebedsgroep

Wie zijn wij?

We leven in een tijd waarin er veel op ons af komt. Al deze positieve en negatieve punten komen ook af op onze kinderen. Hoe fijn is het dan om te weten dat we alles in gebed bij onze hemelse Vader mogen brengen.

Als ouders in de gebedsgroep komen we 1x per 2 weken op woensdagochtend of vrijdagochtend samen. Tijdens dit moment bidden we voor de school door punten die leven in gebed te brengen en te danken voor de dingen waar we dankbaar voor zijn. Vooraf gaand aan een gebedsmoment wordt er gemaild naar een klas, deze klas is dan aan de beurt om gebedspunten naar ons te mailen. De leerkracht staat met de klas stil bij het gebed en inventariseert deze punten. Deze zullen daarna anoniem naar ons gemaild worden.

Daarnaast kunt u zelf ook gebedspunten naar ons mailen; gebedsgroep@juliana-school.nl. Dit kunt u doen wanneer dingen spelen waarvan u het fijn vindt dat er door ons voor gebeden wordt. Dit is wellicht iets minder anoniem maar we verzekeren u dat we vertrouwelijk om zullen gaan met de gebedspunten.

Daarnaast bent u al ouder ook welkom een mee te bidden. Ben je als ouders nieuw op de Julianaschool of kan je nu makkelijker aansluiten omdat het ook op vrijdag is, dan nodig ik je uit ook een keer te komen kijken. Heb je interesse spreek ons dan even aan of stuur ons gerust een berichtje.

Namens de gebedsgroep,
Judith Jacobse, moeder van Nora (gr 3A),